02.49

Nu är jag hemma.. Jag har varit hemma sen kvart i 2 men nu sitter jag i sängen med datorn här =)
Ikväll gick jag först och mötte Chrisse och andra killar... Jag gick hem till jens och sen kom chrisse med hans kusin och sen kom en annan christian också. Vi satt hemma hos jens ett bra tag. Jens blev typ stressad för nångting (vet inte vad) men så vid 1 knallade vi iväg till statoil, köpte cigg och en cola.
Sen så följde allihoppa med mig hem.. eller dom följde mig hem bara.
Alltså, jag förstår mig inte på dom där grabbarna ibland... Dom började "tjaffsa" om åt vilket håll konsum låg.. Jens pekade åt ett hål, på pekade en annan åt typ samma håll fast riktade armen lite grann åt sidan bara och sa att konsum inte alls låg där utan där han pekade.. Så höll dom på i säkert 5 minuter tills någon gav sig och sa.. AHmen du har ju lurat mig..
Så håller dom jag är med på typ heeela tiden och ingen ger sig haha. Lite tokigt ja.

Imorgon ska jag försöka att komma upp vid halv 11 så jag kan ringa och väcka jens vid 11. Ska följa med han till sin pappa i stan och sen.... ja sen vet jag inte. Ska bara följa med.
Frågan är bara hur jag ska lyckas vakna då . För jag kan inte ställa klockan eftersom att någon kommer skicka sms till mig när jag har somnat och då vaknar mamma ifall jag har ljud på. Och har jag ljudlöst och väckarklocka så kommer jag inte höra alarmet och inte vakna.. Och jag glömde säga till mamma om hon kunde väcka mig..
Men om jag kanske intalar mig själv tills jag somnar att jag måste vakna halv 11 så kanske jag lyckas!
Intressant vetande. Jag ska sova istället.
 god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0