you make me happy!

nu går bussen om en kvart och jag har absolut inget att göra, förutom musiken då.
så jag skriver ett inlägg till.
Mamma skrev precis att det är visning på huset idag igen 15.30
och det blir ju inget bra alls! jag skulle städa igårkväll men tänkte att jag kunde göra det imorse ist lite fort..
men eftersom att jag försov mig så hann jag ju inte..:S
och bussen går nu 15.30 så jag hinner inte hem innan dom kommer och kollar heller... ajdå.
hoppas dom hav överseende för det då. jag är ju trots allt bara 16 ;)

NEj, de behöver dom inte ha, mamma skrev nuu att hon har städat lite, *pustar ut* tur det. haha.
nej men titta, dags att gå till bussen, klockan är 15.20.
vi hörs senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0