värst vad låtar kan beröra

sitter och väntar på bussen, den går halv 4... jaa jag är fortfarande så himla lat att jag tar senare bussen för att slippa gå längre, ni vet om ni läst tidigare!
så jag sitter i grupprummet och dunkar musik och sjunger för mig själv,
förut när jag träffade johan och c.o så satt  vi utanför ica då jag plötsligt ser edvard där inne på väg ut!
OJ vad glad jag blev, hela jag strålade som en sol kändes det som.
han var här för han skulle på möte.
jag och johan följde med han och åt pizza.

Jag har hittat riktigt bra låtar faktiskt, vissa jag hört förut och andra jag aldrig hört.
Jag skulle söka på I will be med Avril Lavine, men så kom det upp "I will be right here waiting for you",
Richard Marx-Right here waiting for you, den är riktigt fin, sen klickade jag vidare bara med videor på titanic, det är massa gamla och fina låtar, typ som Listen to your heart, A new day has come, Wherever you will go m.m.
sök på dom på YouTube, med titanic. så himla fina =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0