vad tiden går fort!

som ni kanske har märkt så har jag tekniskt sett inte gjort nånting alls idag, mer än ha vart hemma och degat.
Skönt att bara vara hemma ibland också, och bara göra ingenting, absolut ingenting.
Klockan 9 slog jag och mamma oss ner framför tvn för att kolla på filmen om WTC. Började nästan gråta, fattar inte hur sånt kunde hända, det är ju ofattbart!
och att det redan är snart 8 år sen, när man väl tänker på vad som hände så känns det inte som om det var så länge sen faktiskt... Det finns inte ens ord för det som hände. RIP alla som dog 11 september, 2001.
usch!

Jaja nog om det, tankarna om WTC kommer snurra i mitt huvud hela natten nu...
Jag har iaf precis gjort mig iordning för att sova och sitter här i min sköna säng, som säkert kommer braka ihop snart. känner om man går upp ur sängen att den vickar, det är ena benet som sitter löst.
Fick aldrig dit det ordentligt förut när jag skulle sätta tillbaka benen på sängen, efter att ha tagit bort allihoppa...
Varför jag gjorde det var att jag vill ha lägre sen så la alla benen ner ist, men deet vart ju inte ett dugg bättre för då gled sängarna isär och hade sig ist...

tänkte lägga mig nu och kolla klart på camp rock.
och imorgon är det skola, sug på det!,
men har faktiskt saknat det, att bara vara i skolan liksom, vet det låter knäppt av en som hatar skolan men så är deet =)

Vi hörs imorgon kära läsare
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0