twilight <3

igår kväll så åkte jag och vickie till maxi, köpte godis, chips och dipp och dricka då.
sen hem till vickie och hade myskväll, kollade på tre filmer, först twlilight, den var riktigt bra faktiskt, jag brukar inte tycka om vampyr filmer men ni som inte har sett den så rekomenderar jag er starkt att kolla på den, man blir inte besviken!
Dom andra två kommer jag inte ihåg vad dom hette, men en var skitbra också, en skräckfilm, den andra var komedi, ganska sjuk film men kollade ändå, sen sov vi =)

idag vaknade vi runt 1, käkade frukost, och sen kollade vi på Step Brothers, den va ju inte så värst bra, sjuk den också haha. Och så nu är jag hemma.
Imorgon börjar skolan också... känns förjävligt på ren svenska!!!
Det har ju vart så jäkla skönt med jullov och att få sova ut, men nu måste jag gå upp typ halv 7 igen varje morgon, ush jag har ju då inte längtat efter det!

På fredag kanske edvard kommer hem igen, inte säkert men antagligen så gör han det.
Nu är jag hungrig och ska äta!
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0