streetdance

igår så anmälde jag och nea oss till att börja på streetdance/ragga, och senare på kvällen fick hon ett brev att hon inte kom in för att det var fullbokat=(

Men så idag skrev hon ett sms att jag skulle ringa henne fort, så ringde jag för trodde det var något dödsallvarligt, det var det ju inte men viktigt var det!
Dom från dansen hade ringt och sa att hon fick plats ändå, så himla tur, vill verkligen börja på dans, så himla kul och att få komma igång igen också!
Så nu ska jag och nea börja på STREETDANCE / RAGGA, YEI !
Jag har gått på dans tidigare, då gick jag på Disco/HipHop, men blev tvungen att sluta. Jag varken hann eller hade råd med att gå på både gymnastik och dans, ni kanske inte vet, men jag har vart tävling/trupp gymnast sen jag var 5 år.. men så slutade jag för ett år sen, tragiskt, jag fattar inte varför...
men men, nu blir det att köra stenhårt på dans ist, så ni dansare, passa er, för här kommer vi! =D
♦♦♦



Bild lånad från Google.

Kommentarer
hedda

ohja, oc är såå bra!

oh tack så mycket, detsamma :)

kul att du tittade in,

vart ska ni börja dansa?

2009-01-15 @ 22:20:07
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0