sista dagen.

hejsan på er.
Förlåt så jätte mycket, uppdateringen av inlägg har varit superdålig, jag vet.
Men efter skoolan i fredags gick jag hem till edvard, internet funkade inte, sen åkte han och jag hem till mig och då hade jag inte tid att skriva någonting, för vi firade mamma med tårta, fika och paket.
hon fick en ny elvisp av mig, en mat "mixer" av alexandra, ljus av emanuel och en mascara av mikaela.
Det var det enda hon önskade sig så det var ju bra det iaf =)

Sen efter ett tag kom edvards pappa och hämtade oss och så sov jag hos edvard till igår. och var där hela dagen, så har inte  kunnat skriva någonting.
Kom hem till mig vid kvart i 11 igårkväll, efter att ha varit hemma hos Csilla (edvards mamma) och fikat och para snackat.
Så hon skjutsade hem oss till mig sen. Så kolla vi på en film, halva iaf för eedvard somnade men jag fick allt liv i honom igen!
Och idag vaknade vi kl. 2, så edvard har gått hem och jag har precis käkat frukost och ska hoppa in i duschen.
Vi ska till Csilla och äta middag idag, skulle äta vid 2 eller 3 men det hann vi ju inte eftersom vi vaknade 2.
Så det blir stressigt nu också. Måste skynda mig att duscha och sen ska håret hinna torka, vilket tar evigheter.

Ikväll ska edvard åka igen också... Ska skjutsa han till tåget vid 19.45, bäst att vara där i tid så han inte missar det.
ha en bra dag, jag kommer inte att vara hemma mer förrän ikväll.
♦♦♦


jag älskar dig;
Edvard Zoltan Otto Victor Velencei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0