segt idag

nu har jag kommit hem från syrran, det var snart en timma sen men har inte hunnit sätta mig förrän nu =)
Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls, bara suttit hos syrran ensam i mörkret med datorn och tv..
men det är rätt skönt att bara kunna sitta och dega också ibland!
När jag kom hem diskuterade jag, alexandra och mamma hur vi skulle göra med flisan, för mamma är trött på att tjata på oss om att gå nån gång ibland när hon får gå hela tiden typ. Förstår det..
så nu har jag och alexandra iaf kommit fram till att vi ska ta henne varannan dag. det kommer nog gå bra.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, ingenting antar jag...
Lite sent att börja planera nåt nu också, men jag är sån som vill göra nånting.
Aja, får se om jag ens kommer ut.

Vad har ni gjort idag och vad ska  ni göra ikväll? =)
♦♦♦


Sööta älskade Flisan =)
och mamma som skottar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0