segaste dagen på länge

god kväll.
nu har jag precis kollat på top model, det är kul.
polisförhöret gick bra förresten, det var tydligen åklagaren som hade bett dom höra mig om två frågor till. Tog ungefär en timme, sen efter det så åkte jag och mamma till netto och handlade när vi ändå var i hallsberg, dom har ju tagit botr det i kumla för länge sen nu. Men så kom vi iaf till glassen, et paket med twix, mars och snickersglassar, jag älskar verkligen sån där twix glass... men ett sånt paket glass kostar 90kr så jag skulle få köpa en enskild glass istället.
och som jag misstänkte så fanns inte twixglass då. så har det alltid varit, det fins mars och snickers i lösa glassar men ALDRIG twix =( det känns ganska orättvist!

Jag fick också sista platsen av Maria,(
http://designbyristo.blogg.se/) så hon ska göra en design åt mig, spännande och se hur den blir men är säker på att den blir jättefin, det har dom andra hon har gjort blivit såg jag iaf. =)

Tror nästan jag ska gå och lägga mig o sova snart, är verkligen jättetrött, höll på att somna på sista lektionen förut också, och på polisförhöret, satt och gäspade varje minut ungefär, men onsdagar är alltid jobbigast och så himla långtråkiga, iaf i skolan då vi slutar 15.45.
Nu ska jag hoppa in i duschen,
kommer antagligen lägga mig och sova efter det, om inte så märker ni de.
god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0