prison break ikväll =D

Nu har vi slutat,
förra lektionen var brach och produkt, då planerade vi hur vi skulle lägga upp allting (frågor, bild och grejer) på plakatet.
Vi ska åka in till mariberg imorn och ta kort och ställa alla frågor också. Det kommer nog bli superbra (Y)
Ska också när vi är där lämna in papper till praktikplatsen, eftersom att jag glömde det sist.
Det är ju redan nästa vecka vi ska praoa så lika bra att få det gjort nu innan det bli för sent.
Har även fått tillbaka uppgifter jag gjort i Turism, på landskaps provet fick jag VG++, och på alla kapitel G.
Är nöjd med det. Skönt att turism-kursen är slut nu iaf.

Dagens outfit:
Rosa street-linne med mörkblåa mönster matchande med mörkblåa chinos, bild kommer sen om ni vill se =)

Nu sitter jag och väntar på att gå till bussen som som vanligt går halv 4.
Och längtar till ikväll också, då är det prison break och jag är arg på ha SELF i serien.
Det är lite kul när man kollar på prison break, jag är så inne att jag sitter och hojtar och skriker och säger åt dom vad dom ska göra, låter typ: Men spriiiing då!!! skynda.. NEJ akta han är ju för fan bakom dig... SKJUUT!
jaa ni får föreställa er själva hur det ser ut haha!
♦♦♦


Kommentarer
Maria

Snygg blogg!

2009-01-19 @ 15:19:11
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0