på g att bli sjuk? =(

jaha, bara för att jag för en gångs skull ska kolla på prison break så är det inte idag, istället är det 13 snart 30 på 3an..
lite taskigt tycker jag.

Men ikväll blev det iaf att följa med syrran hem efter att jag hade duschat, ska sova här inatt också eftersom att ja inte kunde det igår kväll.
så nu ska vi kolla på Arn 2, såg den en gång i skolan i början av terminen, tråkigt att se om man inte har sett ettan först, men den va bra ändå =)

sitter och pratar med edvard i telefon nu också, inte för han är så social men...
så det tog lite segt att skriva nu, men nu har jag lagt på. vi skulle höras imorn istället.

imorse när jag vaknade förresten så kände jag att jag hade fått ont i halsen, och nu efter dagen så har jag lite ont i huvudet och är snorig också, sen så fryser jag som satan! ändå sitter jag med tjock kläder och filt!
jag hoppas verkligen att jag inte kommer bli sjuk, då jävlar asso!!

ne ska försöka hänga med i filmen nu, ta en macka tror jag är hungrig!
ha det bra, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0