nytt schema

godmorgon folket.
nu sitter jag i skolan här i grupprummet med nea, backe och emma sprang iväg nånstans precis.
kom till skolan vid 8 och då när jag var på väg till klassrummet för första lektionen, så möts jag av hela klassen som var tillbaka till grupprummen, bengan (läraren)  skulle tydligen försöka hitta någonstans där vi kan ha lektion...
Surt om vi inte skulle ha några lektioner idag heller, men det får vi se.

Det var svårt att gå upp imorse också. vaknade först av klockan sen somnade jag om, sen kom mamma in och väckte mig istället! så då var det lika bra att gå upp...

eftersom att vi inte har nånting att göra nu, för vi har ingenstans att ha lektion, och vi kan inte jobba själva också för har ingen aning om vart eller med vad vi ska börja...
Så jag sätter mig och spelar! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0