mysig söndagskväll!

passar på att skriva nu i reklamen =P

Förut vid 5 åkte jag iaf till edvard, sen gick vi till maxi för han skulle ha dricka till tågresan.
då när vi va på väg där i från så mötte vi teddi, så snackade med honom, så var det gjort också... idiot.
Jaja, vid halv 8 åkte vi iväg till hallsberg och skulle lämna av edvard, hans tåg skulle gå 20.05, men när det skulle ha gått så hände ingenting så fråga vi konduktören vad det var för fel, då sa han att dom antagligen hade kört på nånting på vägen. Så loket var trasigt och nånting mellan vagnarna... så vi stog där i 40 minuter och väntade med edvard innan det nya loket kom och allt var klart. Fruktansväärt kallt var det ute också! så vi gick in på tåget ist, där var det iaf varmt!

Jag var hemma runt 20.50, då satte jag på mig myskläder och dukade upp kex-rån och ost på vardagsrumsbordet, och kröp ner i soffan med en filt. Så kl.21 började en film; A lot like love.. den verkar inte jättebra men går att kolla på, den har säkert börjat nu så ska sätta mig i soffan igen och ha det mysigt.
Saknar redan min älskling! Men han kommer igen på tisdag, en stund bara så jag hoppas jag hinner träffa honom då!!

vi hörs imorn, god natt.



Jag älskar dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0