meningslöst

idag vaknade jag vid 1 tror jag, då hade syrran redan gått upp och börjat städa. det ser ut som en svinstia där helt ärligt, men det gör det ju i mitt rum också. eller det gjorde, det sååg ut som en svinstia, städade direkt när jag kom hem faktiskt. så nu ser det bättre ut.

Åt toast till frukost om ni ville veta, riktigt gott var det, och så drack jag multivitamin dricka, det värsta på länge, det både luktade och smakade snus, så någon har säkert slängt i en snus i paketet, fan vad äckligt!

Har precis ätit nu, makaroner och korv, och mjölk som inte smakade eller luktade snus.
ska snart ringa edvard och gå ut och röka, kul med sällskap ;D
har inte mycket mer att skriva om så hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0