ingen kinesiska, soft!

nu har vi slutat för dagen! yippei!
sista lektionen var Försäljning och service, vi fick ett projekt vi ska göra.
Jag och nea jobbar och vi valde Glitter som företag, så imorgon åker vi in till marierberg och ska ta kort på butikschefen(om så vill va med på kort),  och så ska vi ställa frågor om deras policy för service osv.
Sen ska vi göra en plankat med allt vi har gjort, snyggt, och sätta fast lite saker frå butiken, så det blir väl några gammla örhängen/halsband/armband man inte avnvänder längre, blir nog kul att göra det här projektet tror jag =)

egentligen ska vi sluta kvart i 4 idag, men eftersom ted är hemma med sitt sjuka barn så har vi ingen  kinesiska, det finns ingen vikarie för honom heller hehe. Bara han som kan kinesiska här.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska sitta här i 1h och 30 min och vänta på halv 4 bussen, eller om jag tar en tidigare buss och orkar gå upp ifrån vägen, det är ju trots allt fint väder idag!

Vi var ute precis och jag har en riktigt vårkänsla nu, om man blundar och känner solen mot ansiktet, tänk om det kunde  vara sommar nu! varmt och soligt varje dag.
nu ska jag fortsätta dunka musik med backe och bara kolla runt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0