i'm SUPER!

hej :)
förlåt att jag inte har skrivit nåt nytt nu senaste dagarna men har varit med edvard, och när han väl är hemma så tänker jag inte ägna tiden åt att blogga, men nu är jag hemma, edvards pappa skjutsade hem mig för dom skulle iväg och äta mat, så ska träffa edvard igen vid  ungefär.

När jag kom hem så gick jag in i köket för jag skulle äta frukost, men uush vad det såg ut, som en svinstia. disk ööverallt, och smulor och kastruller, med andra ord; DISK!
så jag sköt bara bort allt och gjorde mig två mackor och ett glas mjölk, så satte jag mig i soffan och åt, sen tänkte jag att jag inte orkade gå ut i köket, men varför inte jag har ju ändå inget att göra så jag tog an allting medans mamma var ute med flisan.
Så hon vart lite överraskad när hon kom hem, alltid kul att göra henne glad att städa köket =)
det är egentligen inte så jobbigt att diska, städa, plocka undan mm. Inte när man väl har kommit igång iaf.
Man kan tänker att vad jobbigt jag skiter it ist, jag tar det senare. Men jag har lärt mig att ju längre man skjuter upp det desto jobbigare blir det, när det är mycket lättare att ta det från början eller när man blir tillsagd, då har man det gjort och behöver inte låsa sig på nånting sen!

och jag är fortfarande snorig så jag ska ut och snyta mig tänkte jag skriva nu...
nej jag ska gå och snyta mig och sen ska jag ut och röka.




söt oiordning gjord carro. Eller vad säger ni?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0