grattis på er <3

Iordning gjord för sängen.
känns som att det är det enda jag skriver om när jag skriver på kvällen, iaf dom senaste 3 dagarna =P
Men det är ju så,  när jag kommer hem käkar jag lite, sen kollar på tv, går och gör mig iordning och sen sätter mig här för att skriva ett sista inlägg innan jag går och lägger mig =)
är ju tolalt slut efter dagarna nu, inte van att jobba så länge!

Det låter som en dammsugare är på i mitt rum nu... men det är det inte, nej det är en fläkt som blåser varmluft, för det är så hiimla kallt i vårat hus så det är inte sant!!  Därför är det bra med lite extra värme i bara mitt rum! =D

Idag fyller två stycken godingar år faktiskt, JIMMY & VICKIE!

*bilder går inte att lägga upp*

Blir så sur på blogg.se ibland att det inte är sant!
fast nu är jag faktiskt irriterad på nästan allting, är jävligt röksugen! men har inga cigg! förjävligt är det

Nu ska jag sätta på skön musik och sova
god natt
♦♦

Kommentarer
SANIBO

sv: oh, thanks :)

2009-01-28 @ 23:02:31
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0