grattis mamma 41 år =D

Idag fyller mammut 41 år, grattis så jätte mycket till henne!
Och det är lite passande, för jag kallar alltid henne för mammut och idag är det bio premiär på filmen MAMMUT! haha.
Nu sitter edvard på tåget på väg hem också, ska träffa han lite sen ska jag hem och göra tårtan, edvard och hans familj kommer senare på besök, så har städat lite igår och fixat fixa och grejer.
Emanuel och alexandra firade mamma imorse så emanuel kunde ge mamma han present, hon fick ett ljusfat, ett vitt runt ljus, och gröna stenar, själv hade jag ju sovmorgon och orkade inte gå upp på morgonen, så jag och alexandra och mikaela ska fira henne i eftermiddag och ge våra presenter =)

Nu sitter jag på lektion, Info & layout, har gjort klart allt men fick en uppgift jag skulle rätta bara.
Började lektionen tidigare så får sluta 14.40 ist för 15.00.


Det här inlägget tog tid att skriva, men vi slutade nu iaf, 14.30. Så snart ska jag väl gå och möta edvard och sen åka hem med halv 4 bussen som vanligt.

Gick inte att lägga in bild på mammsen så det kommer sen när jag är hemma.
Ha en jättebra dag allihoppa!
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0