fucking förbannad!

tjeenare!
Idag på dansen var det såklart jättekul! Backe följde med också första gången och hon ska fortsätta, himla kul!
Kom hem från dansen vid 6, då jag åt middag, satt och slappa framför tv:n ett tag, sen städa för det är ju torsdag idag. Vi har haft städdag på torsdagar så länge jag kan minnas faktiskt! Men iaf så efter städningen så bar det ut med Flisan, den lille skiten skäller på skuggor haha.

Skulle egentligen sova hos mikaela idag, och imorgon ville jag ha med nåt fika att bjuda på på praktikplatsen eftersom det är sista dagen och jag har haft kul och dom har varit så himla snälla. Så jag tänkte baka kladdkaka hos mikaela för jag hann inte här hemma innan mikaela skulle åka. Så jag packade väskan snabbt som tusan, sen så kunde jag inte sova där iaf, skitkul ju!
Ursäkta mig om jag låter sur men jag är faktiskt vädligt sur/arg!
har inte rökt på länge, är vääldigt röksugen, MEN har inga cigg. + att jag är sur på andra personer också som verkligen retar upp mig fast än jag säger att jag är på dåligt humör redan så driv inte med mig, men vad gör dom, jo DRIVER mig till vansinne.
Så jaaa jag är på jävligt dåligt humör, har typ lust att ta datorn och kasta i golvet, slå i väggen, hoppa på den eller vad som helst, slå sönder spegeln kanske!!!! hjälp mig snälla, bju på en cigg! Det är inte lätt när det är svårt nej.

Ska gå och försöka lugna ner mig lite nu HAHA lycka till carro...
kan hända att vi hörs senare men antagligen inte...
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0