flagar under näsan, aj :(

nu har jag rökt sista ciggen, borstat tänderna och satte på mig pyjamas, tycker det är jätte mysigt att ha pyjamas på sig!
fick en tablett av mamma förut mot snuva, täppan i näsan ska släppa. Men den hjälpte inte är fortfarande lika täppt, så nu får jag försöka med otrivin nässpray ist, så himla jobbigt att vara täppt i näsan och snyta sig hela tiden, är helt röd under näsan och börjat flaga, det gör skitont och svider!! hoppas jag blir frisk snart!
hatar att vara sjuk/förkyld!!!!
Oftast när jag är det också så får jag en rejäl hosta och snorig.. inte ofta jag får feber men nu känner jag att det sitter i kroppen.. Det är den där jäkla influensan som går, sånt vill vi inte ha. =P

Nu ska jag sätta på en bra film att somna till
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0