ett till projekt arbete

Just nu har vi Projekt O företagande, fick ett projekt till vi ska  göra men det här kommer bli så mycket roligare än det andra!
Vi ska jobba i grupp, så det blir vi i grupprummet, Jag, Backe, Emma och
Nea. Vi ska komma överens om ett sorts företag som vi ska starta. Vi har faktiskt redan kommit på en superbra affärsidé också, och vad för företag vi ska starta.
Vi ska inte starta företaget på riktigt utan bara på papper, men det kan nog bli på riktigt också så långt som vi har tänkt, och det skulle lugnt bli en succé för alla er tror jag =)
Ni får inte veta vad det är för nånting vi har planerat än, det kommer ni få veta senare, om allt går som vi tänkt oss!
Ska bli superkul tycker jag faktiskt.

Nea sitter och kollar på trailern till Australia, både nea och backe har sett filmen och den verkar skitbra så jag måste se de, rekomenderar er att se den också, men den är 3 timmar lång, men antagligen jätte bra=)  Det handlar om andra världskriget.
En annan film som ni MÅSTE se om ni inte har gjort det är Top Gun, den är en av mina favoriter, med Tom Cruise. riktigt bra och fin film =)

♦♦♦


Top Gun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0