DISNEY CHANNEL!

förresten så har vi köpt en ny TV-dosa för den vi hade gick sönder av nån konstig anledning, så när mamma kom hem med den nya idag så skulle jag testa om den fungerade, så jag läser instruktions boken och gör som det står med det funkar inte ändå! så antagligen kan inte dosan hitta våran tv modell. surt!
Men ändå så står det att dosan är inställt på att hitta dom flesta TV,så nu när det inte funkar så får man nöja sig med att kolla på disney channel, eftersom att det är på boxen, går väl det med men dom flesta program är faktiskt ruggigt tråkiga. som småbarn tycker är kul.. hmm

Nån som vet hur man ska göra? =O
kommer få damp om jag ska bli tvungen att kolla på disney channel så fort jag sätter mig och vill kolla på tv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0