Declan Galbraith - Imagine

ojojoj
nu har jag legat här i sängen hur länge som helst och bara lyssnat på den här låten; Imgaine med declan galbraith.
hans röst är ju helt underbart bra och han är snygg också, söt i dom videorna då men NU är han jävligt snygg!
så jag ligger liksom lite halvt och kärar ner mig i hans låtar och så =) trevlig kväll!
var ute med flisan förut ochså, oj det var tre timmar sen nu! jaa men så iaf när jag gick en halvtimma så vanligt så mötte jag en hund(också som vanligt) så då skulle jag vända för att gå andra hållet och slippa möta den där hemska lilla hunden, så istället när jag vänder om så kommer två andra små hundar precis bakom mig, snacka om att hon vart galen då asså!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ImcXX9MorhQ&feature=related
För det mesta har jag kollat på denna video, suttit och tänkt, eller försökt tänka ut hur en människa kan vara så grym!
blir faktiskt rörd när man ser videon och föräldrarnas miner, man verkligen ser hur ledsna och förtvivlade dom är! blir jag ju själv också. OM (inte för att det är mer än 0,01% chans) jag skulle se Madeleine McCann nån dag i sverige, då skulle det inte bli kul för den människa som kidnappat henne, skulle vrida armarna och skära bort hans/hennes personligheter och dra ut tungan och... ja, jag skulle slå ihjäl människan på ren svenska!
fattar inte hur någon har hjärta att göra något sånt som att kidnappa en liten flicka!
nej vill inte ens tänka på det.
men gå in på denna länk;
http://www.findmadeleine.com/2008/

nu ska jag iaf byta om till pyjamas och sen göra nån lätt kvällsmat, nudlar kanske, JAA kycklingsmak!
Nudlar blev det! =D
Det är ju faktiskt prison break snart, har missat två gånger och förra måndagen var det inget!! lite sur.
men får ta ikapp!
ha en bra kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0