BRR. fucking cold in here!

sover hos syrran inatt.
har typ precis badat i en timme eller mer, ruggit skönt men det kändes som att hela fötterna skulle brännas bupp när jag doppade dom i vatten! hade precis gått hemifrån hit, så fötterna var ju fortfarande iskalla, och sen kokhett vatten på iskalla fötter.. NOT NICE!

mikaela har typ vart och tvättat sen 7 nu, och jag diskade åt henne, oj vad jag är snäll! ;)
klockan nio, om 10 minuter på ren svenska, är det tydligen en bra film på tv så ska äta popcorn och kolla på den =)
Även om jag har badat precis i kokhett vatten och har tjockiskläder på mig så fryser jag som en gris, VARFÖR?!
jaja.

imorgon ska jag inte till skolan, känner mig faktiskt LIITE dålig om jag ska erkänna -..- inte ofta jag gör, men inte mycket alls bara en yttepytte liten gnutta!
och sen klockan 2 ungefär så kommer edvard hem, längtar !!
så jag ska sova här hos mikaela hela dan, hade jag tänkt, sköööönt!

jaja ska göra popcorn nu, eftersom mikaela duschar =)
ha en bra kväll
kommer inte skriva mer, somnar säkert =P




såhär såg jag ut förra nyårsafton! lite förändring kanske =)

Kommentarer
Jessica

ja en förändring hörru, säger bara det att du ska vara blond(det har jag nog alltid sagt). :)

2009-01-11 @ 16:32:53
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0