börja gymma på heltid kanske?

Nu har vi äntligen slutat för dagen, det nya schemat är hur dåligt som helst ju!
typ idag har vi idrott i en timme, sen har vi 35 min på oss att hinna duscha, byta om och göra oss iordning, + att man ska ha minst 30 min på sig att äta... fattar inte hur dom har fått det att gå ihop.
Vi skulle egentligen ha haft bad på idrotten idag men eftersom att våran mentorer inte ringde i fredags när vi inte hade lektioner så var det ingen som visste om det. Och dom skyller på att dom inte fick tag på oss...? Dom har ju både vårat hem nummer och mail, jaa det är en skitskola jag vet.
och eftersom vi inte badade på idrotten och bara jag och 3 till var ombytta så fick vi 4 gå till gymmet i kumlahallen, samma byggnad där vi har idrott, så bra och nära, det var faktiskt kul men jag kommer få träningsvärk i armarna haha!

Nu orkar jag inte åka buss hem.. men mamma och syrran ska till örebro så följer med dit... slipper åka buss iaf! ;D
Lite jäkitgt vart det nu för dom är på väg.
vi får höras sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0