bio tonight!

hejsan =)
Sitter hemma i mitt rum med nea och dani, har precis gjort mig iordning och snart ska vi åka in till stan och gå på bio, vi ska se; I taket lyser stjärnorna, har ju äntligen läst ut boken så hoppas filmen är bra! Det är den tror jag!
igår så var jag hemma hos linda och hade trevligt hon är så himla snäll =)
Sov över där också, och idag vid 3 så hämtade neas pappa upp mig på torget så åkte hon, jag och dani hem hit.
var ute med flisan i en timma ungefär också, usch så kallt det är!
Backe skulle med och kolla bio också egentligen men hon är sjuk tråkigt nog!

har inte så myckket att skriva, ska välja kläder nu också, och det lär ju ta ett tag!
Ha en trevlig kväll!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0