behöver energi!!!

har precis varit på lektion, småföretagande A... Det var jobbigt, mina ögon är så himla trötta att dom somnar av sig själva.
Satt och läste bloggar då jag nickade till flera gånger.
Önskar att jag tyckte om kaffe, då skulle jag ta morgonkaffe hemma så jag blev lite piggare..
Nu skulle jag behöva massa dexterol och red bull!
frukt, vad som helst som gör mig pigg. men det blir svårt eftersom att jag inte har några pengar.

10.30 börjar vi idrotten iaf. kanske kan bli piggare av att komma igång lite grann, får hoppas på det iaf!
Idag ska jag inte göra nånting speciellt, först o främst skolan då, och sen om det behövs hem och plugga.
Annars kommer jag bara vara hemma och mysa med mig själv, eftersom inte edvard kan vara hos mig =(.

Måste förresten hämta mina vantar hos andreas, glömde dom där i lördags, och min tröja också, himla smart.
och snacka om att jag frös när jag cyklade hem, hann inte springa upp och hämta vantarna heller!

Vad ska ni göra idag? =)
♦♦♦

Kommentarer
Zanna såklart!

hehe tack :)

du får hålla tummarna åt mig ;)



2009-01-19 @ 12:20:59
URL: http://zaaanna.blogg.se/
Zanna såklart!

cocacola ger mycket energi ;) drick det iställer för kaffe!

2009-01-19 @ 13:06:33
URL: http://zaaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0