aviis

Sitter nu hemma(äntligen) och surplar coca cola!
Alexandra köpte ny mobil i örebro, skulle även byta abbonemang från telia till 3 så nu har hela familjen 3 förutom mikaela då. Hon köpte en sån där med Touchsscreen. vet inte vad mobilen heter men fin var den iaf, fanns i svart och rosa.
Jag har velat ha en sån sen dom kom ut i butiken ju! och jag måste vänta ett helt år till innan jag kan få ny mobil =(
mitt abbonemang går ut då, och för att få ny mobil när det går ut så måste jag ju förlänga abbonemanget med 24 månader till... surt,
man hinner ju liksom tröttna på mobilen efter ett år typ...
På hemvägen stannade vi iaf på McDrive och jag och syrran köpte varsin lilla menyn (som mamma betala).

älskar isen sen när man har druckit upp colan, kul form på isen OCH att isen smakar cola, kan det bli bättre?!
Nu ska jag snart ut med flisan.
<2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0