åker med på ett bananskal!

nu ska jag på polisförhör IGEN! känns som om jag är där hela tiden! :(
fick en kallelse i förrgår till förhör.
Ni tror säkert att jag är kriminell och grejer, men så är det verkligen inte!
det är så att jag är på fel plats vid fel tidpunkter, så det mesta jag är där för är pga edvard, när han hamnar i trubbel eller bråk så är jag med han, såklart han är min pojkvän och jag är oftast med honom, så åker han in på förhör, och då vet dom att jag var med och måste såklart höra mig också, det är riktigt jobbigt, jag vill inte att polisen här vet vem jag är bara dom ser mig, men så har det blivit, jag är "edvards flickvän carro"..
det är som att sitta på ett tåg som bara åker och inte stannar och jag kan inte kliva av.
men nu får det fan bli ett slut med det här!!

Sitter fortfarande i grupprummet och "schteeeker" med backe..
som hon skrev på bilddagboken; Jag sitter och scheeekeer i grupprummet med carro.
Då när jag läste det...:
Jag; "schteker i grupprummet"?  (kollar ut genom fönstret)
men solen har ju gått ner...
backe; HAHAHAHAHAAAAAHA rolig du är carro!!

?
jag fattade ingenting, jag tänkte mig liksom man ligger och steker i solen, yeeah liksom..
men tydligen så betydde det också att man tar de chill i grupprummet, haha
jag säger det, Tur att jag är blond, för annars hade jag bara varit dum! =)

Snyta mig nu sen ska vi ner och röja på ica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0