a-ha

hejsan.
sitter nu i grupp rummet och lyssnar på skönaste låten
Take on me - A-ha.
den får en på bra humör, iaf mig =)

har nästan precis varit nere och käkat, det var makaroner blandat med köttfärssås, det var rätt gott, men som vanligt mår jag illa när jag äter.
Och jag är riktigt lättirriterad idag! det är jobbigt.
jag har rökt EN cigg, har ju inga pengar att köpa så har gått och snyltat det lilla sista av nea, älsk du <3

Nu har vi matte, vi skulle sitta i grupprummen den här gången och plugga och läsa inför provet vi har på torsdag.
jag är verkligen sämst på matte, helt ärligt och det har jag varit så länge jag kan minnas... det ligger i familjen tror jag.
Det är prov om procent, och om hur man omvandlar procent till..?
och det jobbiga är att när jag får hjälp, då åker det in i huvet och jag kommer ihåg hur man gör och räknar ut talet. men jag kommer bara ihåg i ungefär 5 min, sen åker det ut igen..
usch vad jag hatar matte!
Någon som har förslag på hur jag kan göra för att komma ihåg?! AKUT, provet är om två dagar..
ska väl försöka läsa på lite nu iaf
så hörs vi sen :-)
♦♦♦

Kommentarer
amanda

ja visst är den :D inte så snygg kanske, helt illgrön. men så smidig:D

2009-01-20 @ 13:26:06
URL: http://aujmalm.blogg.se/
amanda

helt klart värd att se, den är så mysig och sorligt, för det blir ju som ett avslut liksom :P haha, blödiga jag.

2009-01-20 @ 13:55:22
URL: http://aujmalm.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

svar: mwohaha ya (A) vad är det med mig mwohaha :)

2009-01-20 @ 14:36:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0