210109

hejsan.
nu har jag och nea precis kommit till skolan, oj vad det vart stressigt  när vi skulle hinna till bussen!!
Nea ställde först klockan på kvart i 9 så vi skulle hinna med att gå till 9.50 bussen.
men då hade hon ställt om klockan på nåt vis, sen ringde backe och väckte oss och fråga när vi kom, då var klockar 09.35.
Jäklar va panik, upp och klä på sig fixa till håret och smink fort som fan sen springa till bussen, och det var ju inte lätt när det är typ isgata och jag hade klackskor... nej, var helt anfådd när vi kom på bussen.
Tur att busschauffören var snäll och väntade när han såg oss..
sen kom vi till hallsberg och därifrån gick tåget 10.50, så det hann vi med iaf. och sen kom till skolan och köpte toast och nea vitlöksbaguette.
Dom har blivit så tråkiga, vitlöksbaguetterna, förut när vi köpte var det mycket vitlök i men nu är det som en vanlig baguette. Det måste det bli ändring på haha =)

Nu har vi precis slutat engelskan (lagom tid så att vi skulle slippa) så nu har vi håltimma fram till14.00, och eftersom att vi inte gjorde intrrvjun igår heller (vi glömde papper och penna) så ska vi åka in till marieberg nu ist med rätt buss och göra det =)
Sen har jag hittat ett presentkort på 150 kr på BikBok i min ficka =), kaaaan hända att jag hitta kanske nåt linne eller något, brukar inte gilla kläderna på bikbok som jag gjorde förr, då hade dom faktiskt snygga kläder men nu börjar dom bli konstiga.

Jaja, nu börjar det bli lite mycket skrivet känner jag.
Ska bara säga en sak till, inatt hade jag och nea tråkigt så vi sminkade oss och fixade, sen hade vi *Plåtning! yes.
Det var faktiskt riktigt kul, bilderna lägger jag upp snart! förvänta er inga mästerverk bara, vi är bara vi =D
♦♦♦-

Kommentarer
Johanna

hej vilken fin design du har hoppas du har de bra

2009-01-21 @ 13:00:00
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Johanna

tack jo de är kul...

2009-01-21 @ 14:51:23
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0