upptagen dag

Hejsan.
Idag har jag knappt varit hemma.
Mamma väckte mig imorse klockan 10, genom att släppa in Flisan i mitt rum, och det första hon gör  när hon får hälsa på en ny familjemedlem som vaknat på morgonen är att skutta upp i sängen, ge personen lite pussar och sen lägga sig på ens kuddar, mysigt. Nej men hon är ju för söt så det får gå vägen ibland.
Vid kvart över 11 åkte iaf Jag, mamma och emanuel och skulle hämta emanuels kompis hugo, dom skulle åka till hallsberg och bada och jag skulle med som "badvakt" medan mamma var hos sjukgymnasten.
Badade från ca 12-3. Sen hem och kollade på film, snow-buddies. Små hundvalpar som kom långt vilse ut till alaska, jätte gullig film.
Efter filmen har jag städat toaletten och mitt rum.

Nu väntar jag på mat och sen kommer mikaela och då ska hon o jag åka och sola, ska bli jätteskönt.
har inte solat på jätte länge så det behövs verkligen!
pratar i telefon med edvard just nu och nu ska vi äta.
Jag har en god nyhet att berätta sen också, hinner itne nu!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0