Today is the day

Nu sitter jag i grupp rummet med brudarna =)
Första lektionen imorse var musik, vi spelade två låtar; Summer of 69 & nån till jag inte kommer ihåg vad den heter, men det gick bra iaf och jag spelade elgitarr som vanligt, börjar få skills på det nu va!!
Nu har vi matte, det går inte så bra att jobba eftersom min bok är hemma...
Och snart ska jag och nea åka till hallsberg med tåget, för edvards tåg kommer in 14.10 så har tänkt att "överraska" han lite med att stå där när han kommer! Då blir han säkert glad.
Så idag ska jag väl bara vara med edvard antar jag, äntligen, och han ska tydligen vara hemma ända tills på måndag, SUPERKUL ju!


Jag har tänkt på en sak, att när jag skriver inlägg, så i texten gör jag väldigt många utropstecken, varför vet jag faktiskt inte, tänker på det varje gång jag gör ett utropstecken, men ändå så passar det bra tycker jag!

Ja, nu blev det ett till, kanske är det för att jag TAR I, nej jag vet inte,  men har ni inte tänkt på det?! =P

Så nu ska jag försöka öva på lite övningar till matteprovet som är på torsdag, missade det förra eftersom att jag har varit sjuk!

Men vi hörs kaanske senare, och kanske inte eftersom att jag ska vara med edvard.

♦♦♦



Och nu är det skumt igen, det går inte att lägga upp bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0