stinker vitlök

Nu har vi äntligen lunch!
Åt vitlöks baguette förut som frukost typ.
Har ätit lite i måndags och tisdags också, och även om jag bara smakar lite så stinker jag verkligen vitlök tydligen, nea och backe också.
Inte för att jag känner någonting själv men när mamma öppnade dörren in till mig och nea igår så ryggade hon ut därifrån lika fort för att det verrkligen stank, och där låg vi och sov så gott haha. Tur att man inte drabbas av llukten själv bara!

Vi har precis slutat engelska lektionen, vi gick till grupprummet och satte oss för vi skulle göra klart uppgifter vi ligger lite efter i, så nu jäklar har vi jobbat hårt, hann inte så långt eftersom vi bara hade en kvart på oss, men snart så är det klart ska ni se!
Nu ska vi knalla iväg och äta.
Vi har förresten börjat äta där vi åt i början i höstas, det är en krog på helger egentligen, men på dagarna är det en liite restaurang, jättemysig faktiskt. Nu har stället bytt namn till GE-SPOT. Det är inte sepciellt mycket bord att sitta vid men det kommer fler säger dom.
♦♦♦

Kommentarer
alice

varsegod, tackk du med ;)

2009-02-11 @ 11:32:43
URL: http://ttegebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0