snart prison break

Nu är jag äntligen lite vaken efter att ha sovit sen jag kom hem!
Mamma hämtade mig ju halv 1, så var hemma runt 1 och satte på mig myskläder, la mig i soffan och så somnade jag dirket. Sen vaknade jag av nackspärr och slängde iväg kudden sedan somnade jag om på stört igen.
Har pratat mycket med edvard precis också, det behövdes faktiskt, mycket prat utan att bråka.
Känns så skönt att bara prata med honom ibland, och vill verkligen inte gråta, sånt gör jag inte längre. men ändå så himla svårt när jag tänker på hur mycket jag saknar honom. men det är bara komma över det och tänka på något annat så fixar jag det här!

Nu ska jag nog... nej jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för något. Kanske ta något att äta, men har ätit pannkakor för några timmar sen och precis mulat i mig massvis med vindruvor, och vatten och knaprat ipren!
Men funderar på att ta ett äplle eller nåt, även om jag faktiskt mer är sugen på något gott, choklad ex.
Så blir det alltid när jag låter bli att röka, jag äter gottis saker ist, det är också farligt.
"Det är farligt att röka, men det kan också vara farligt att sluta"
Eftersom att man bli mer sugen på godis och sånt ist.
Jag är fortfarande jätte trött så efter prison break blir det att sova så länge jag bara orkar! och vakna imorgon vid 3 nånting skulle vara helt underbart!
Ni får ha en bra kväll kommer inte orka skriva mer, är hur seg som helst.
Men vi hörs imorgon när jag har vaknat, eller inatt om jag inte kan sova =)
♦♦♦


Suddig och konstig bild men det gör inget.
jag älskar dig edvard!

Kommentarer
Hanna

Ja, men precis :)

Åh, gud vad tråkigt! Får hoppas att du blir frisk nu snart då :)

2009-02-02 @ 22:09:47
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0