saknar min edvard

hur trött som helst är jag!
i några veckor nu har det varit så att jag har inga tårar i ögonen, dom är hur torra som helst så sitter typ och blinkar hela tiden för att de ska bli blött i ögonen, men det blir det inte och det är jätte jobbigt!

Har precis varit och ätit, det var makaroner och lax panett, gick att äta iaf.
Om 30 min har vi lektion, svenska.. tråkigt.
Min mobil är förresten trasig också, sjukt sur jag blir, men har ju bara mig själv att skylla.
Det hände i lördags natt, jag råkade slänga in den i väggen, vet det låter sjukt men så var det...
Så hela displayen spräcktes och folk skickar sms till mig, de är tråkigt för jag kan inte se vad det står, men jag skriver till dom som skriver att mobilen är trasig, ändå fattar dom inte och fortsätter skicka sms till mig..
Det går inte att prata i telefon heller, dom som ringer hör mig men jag hör inte dom... jätte jobbigt.
Ska ringa åke senare och höra om han har en gammal mobil jag kan få låna!
Om det är någon som har en mobil jag kan låna så säg gärna till, det måste tyvär vara en 3 mobil också...
SURT SOM FAN! =(
♦♦♦

Kommentarer
Hanna

ah, det gör inget :) du återvände jue. hihi. åh, tack så mycket :D kändes som att behövdes lite mer vårigt. hihi.

2009-02-23 @ 12:14:16
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0