saknar dig babe

hejsan hoppsan!!
har precis kommit hem nu efter att ha varit hos edvard hela dagen.

Imorse hade jag tänkt att gå upp klockan 8, men eftersom att jag kom hem vid halv 3 igår natt så råkade jag stänga av alarmet i sömnen, så kom emanuel in halv 10 och väckte mig som tur va! och klockan 10 så skulla Csilla och Daniel hämta upp mig, så fick ganska bråttom att göra mig iordning och äta frukost men hann iaf.
Så vid halv 12 var vi framme hos edvard och då satt vi där i huset ett tag och sen åkte vi iväg till eskilstuna, där gick vi in i ett köpcenter och edvard köpte nya skor, fred perry eller vad dom hette, rktigt fina faktiskt.
sen efter att vi hade gått runt där en stund så åkte vi in till centrum och åt på McDonalds, sen efter det så åkte vi tillbaka till flen, jag sov typ hela vägen och det var hur skönt som helst kan jag säga, och sen helt plötsligt när jag vaknade var vi framme.
På vägen  hade vi tydligen stannat och köpt fikabröd också, så vi satte oss nere i tv rummet med personalen och fikade och pratade.
Sen vid 8 var det dags att åka hem, jobbigt att säga hejdå men han kommer ju hem nästa helg iaf.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova tror jag, det är ju skola imorgon, SUCK!


Edvard Velencei, jag älskar dig och saknar dig redan! <3


Kommentarer
Tor

Om det är ditt lilla svin till pojkvän tycker jag synd om dig. http://www.realisten.se/2011/09/25/domd-for-grov-misshandel-fangslades-inte-misshandlade-igen/

2011-10-03 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0