ny mobil

go´ kväll!
Var förut in till stan med alexandra, skulle lämna in min mobil på lagning tänkte jag.. men det var lättare sagt än gjort!
Det gick inte att laga den sa han, och det gick inte på garantin heller eftersom att det var själv vållande skador på den, typiskt.
Så jag köpte en ny mobil =) En rosa samsung, inte direkt en sån jag vill ha eller är jätte nöjd med, för jag är van vid sony ericsson och därför fattar jag ingenting om hur man gör med samsung, men bara att vänja sig antar jag...
Den är fin iaf! och jag kan ringa och skriva sms, YEEI!
och har fortfarande samma nummer.

Var precis ute med flisan nu. tog bara lilla rundan, det räcker såhär på kvällen.
jag ska ta en kvällsmacka nu tänkte jag och sätta mig vid tvn med mamma och kolla på nånting, om det ens är något bra nu eftersom dom har slutat med prison break =(
Vi hörs imorgon foaks!
♦♦♦


Såhär ser mobilen ut!
Bild lånad från TRE.SE

Kommentarer
Jessica

men den var ju snygg :o :)

2009-02-23 @ 22:06:43
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
Hanna

en sån där har min kompis =) hon är jätte nöjd med den & jätte snygg är den också :D

2009-02-25 @ 08:39:22
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0