jag har saknat dig!

hejsan på er.
Nu sitter jag hemma hos edvard, vi har precis kommit hem från hans gammelfarmor i hällabrottet, där var vi och fikade och så hade edvard och dom andra småbarnen snöbollskrig, själv tycker jag inte om snö och att bli kall så jag höll mig undan.
Edvards Farmor och Farfar från ungern är hemma hos han nu också, jättekul att träffa dom igen, så när jag kom innanför dörren blev det hej, kram kram, puss, puss, puss på kinden, så där som man hälsar.
När vi åkte hem från hällabrottet svängde vi förbi hemma hos mig också så jag kunde hämta saker, lite kläder b.la. eftersom att jag ska sova här hos edvard inatt.
Det känns som det var evigheter sen jag sov med dig vid min sida, och det känns jättebra att ligga och mysa med dig och bara veta att du är där! Har saknat dig enormt, men tyvär så åker du på måndag igen, kommer sakna dig mer och mer för varje gång du åker och kommer tillbaka, och åker igen...

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, men har isf slängt ihop våra pengar så ska gå och köpa chips, dipp och coca cola sen. Det var länge sen jag käkade chips och dipp så det ska bli jättegott.
Dessutom förtjänar jag det efter att jag dansade igår, vi tränade också rumpan genom att göra "kissande hunden", det är verkligen hur jobbigt som helst om man håller på med samma övning ett tag, i början tänker man att nej det här var ju inge jobbigt alls? Men efter ett tag ni, då jäklar känns det i skinkorna kan jag lova!! Så det är bra träning för rumpan iaf, men just därför förtjänar och behöver jag lite fett (chips), vill ju inte förlora rumpan heelt och hållet, räcker med att den är liten som den är! haha.
♦♦♦


Första bilden som togs på mig och edvard tillsammans, kommer fortfarande ihåg
hur pirrigt det var att vara med honom då sådär i början, massa med fjärilar i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0