hemma hos pappa

Ja sådär, nu har vi kommit fram ordentligt.
Tåget kom fram 16.56 till flemingsberg, där hämtade alexandras kompis emil oss, vi fick stå och vänta ett tag för han hade kört fel, kan säga att det är kallare här än hemma iaf!
Emil skjutsade oss hem till pappa, vi slängde in väskorna och sen gick vi och åt Pizza på Millans, det var mer folk där än sist jag var där, iofs var det några år sen men ändå. Annars hade det inte ändrats nånting.
Så nu sitter jag hemma hos pappa äntligen, det är kallt här inne också och ingen toalett eller dusch finns det.
För att dom håller på med att byta rör och grejjer, så toan får man gå på en bit bort, vid skogen nästan, duscha får man göra där också, himla kul det blir att springa dit så fort man ska kissa när det är så himla kallt ute!!

Alexandra ringde precis och frågade om hon och jag kunde få låna farmor och farfars bil, men farmor hade den just nu, hon är väl och spelar som vanligt.. så kanske imorn vi kan låna den.
Tydligen kommer vi få vakna klockan 7 imorgon bitti också för att dom börjar hålla på då, idag hade dom målat om i badrummet så förhoppningsvis ska det torka hela dagen imorgon och isf kommer dom inte, hoppas.
Nu ska jag gå ut till tv rummet till de andra =)
hörs kanske senare
♦♦♦

Kommentarer
am,anda

usch, obehagligt :(

2009-02-18 @ 16:17:46
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0