hello dear.

Nu har vi slutat för dagen, eller tekniskt sett iaf. Vi har Projekt & Företagande och det är ju det att vi ska "skapa" eget företag, och vi får själva ta ansvar att det blir klart, så jag och nea tänkte sluta nu egentligen och åka in till marieberg, men så kom jag på att jag ska till trafikskolan först och kolla synen och göra ett hälsotest för att få börja övningsköra.
Men iaf, anledningen till att jag vill in till marieberg är att jag vill byta ett par jeans som jag fick igår av kära moder!
När jag praktiserade på BikBok så vart jag kär i ett par jeans som jag testade runt 4 gånger, och frågade mamma om jag kunde få dom för jag behöver jeans, men hade inte pengar till dom, dom kostade 700. Så ändå dyrt tycker jag.
Men så igår ringde mamma mig och frågade vad det var för storlek jag testade och sa att alexaandra ville ha likadana men inte orkade testa och hon har samma storlek som jag. Så då blev jag jättesur (men sa ändå storleken), för att hon skulle köpa dom och jag ville ju verkligen ha dom, men så när dom kommer hem så kommer Emanuel in med en påse under jackan som en överraskning till mig, så hade mamma köpt jeansen åt mig iaf!! OJ VAD GLAD JAG BLEV, hade ett brett leende i ungefär några minuter innan jag kunde slappna av, jag verkligen VILLE ha dom och det fick jag, tacktack tack tack tack mamma! =D du är för go ibland!
Hon hade köpt storlek 27 som jag sa att jag hade, men dom var för stora så ska in och byta idag till 26 samt testa ett par andra för samma pris! får se hur jag gör! himla glad är jag iaf, men jag saknar edvard =(...
Nu ska jag och nea ut och röka,
vi hörs efter mariberg!
♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0