helgen;

hejsan hoppsan, har inte haft tid att skriva nånting sen jag kom hem från pappa, sorry för det =)
Åkte med moster hem iaf och det gick fortare än jag trodde, på vägen stannade vi på marieberg och lena köpte försenad present åt mamma, ett par turkos blåa mjukis byxor, fina!

När vi kom hem så blev det kycklingsallad att äta, hur gott som helst är det ju!
Sen träffade jag älsklingen och var med honom hela kvällen och sov hos han också.
I lördags har jag också varit med edvard hela dagen, vid 2 åkte vi hem till Csilla och käkade tacos, sen åkte jag och edvard hem till mig och duschade och gjorde oss iordning för vi skulle med csilla och danne och gå på bio klockan 6.
Det blev väldigt stressigt att hinna duscha och göra sig iordning för vi hade bara 50 min på oss innan dom skulle hämta upp oss, men det gick bra ändå för att edvard är så söt! Medans jag sminkade mig och grejjer så satt edvard och blåste mitt hår tort (med hårtork) och sen borstade han ut det och plattade det åt mig, och det roliga att han tyckte det var skitkul haha, så söt!

Igår kväll efter bion åkte vi hem till csilla och fikade, sen skyndade jag och edvard hem till honom för vi skulle få skjuts av några till askersund, det var jag, edvard, johan, laura, sofia och oskar.. Eftersom vi var så många så var han som skulle skjutsa tvungen att fixa en till bil, under tiden gick vi hem till oskars syster och väntade där i nån timme, och då hade vi bestämt oss för att åka till örebro istället, men så blev det inte heller för den andra skjutsen kom aldrig... Så laura och sofia åkte hem istället och jag, edvard, johan och oskar knallade till kumlaby oturligt nog, svin kallt. Vi gjorde ingenting där, bara var ute, jag hade tights och en tunn kofta, jag hade ju bara tänkt att gå på bio och sen vara inne... Men fick iaf en jacka som edvard lånat av oskar att ha på mig, skulle ha kunnat tälta i jackan, så stor var den på mig.
Resten av vad som hände när vi sen var på väg hem till edvard är "historia", inget jag vill dra upp här.

Sitter och väntar på mamma och alexandra att dom ska komma hem med min kebabtallrik, alexandra kom hem med tåg från stockholm idag ( hon stannade över helgen istället för att följa med hem i fredags), så hon och mamma ska handla pizza på vägen, jag har precis varit ute med Flisan också, och oj vad hon tycker det är himla kul med snö! Hon rullade sig tre gånger, bara slängde sig i snön och rullade runt! Ibland kan jag tro att hon är valp fortfarande, så himla lekfull och söt!
Vi hörs senare ikväll gör vi!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0