hatar matte!

Förut så hade vi matteprov också, det gick åt skogen kan jag säga.
Dom flesta gjorde omprov idag men eftersom jag var sjuk förra veckan när dom andra gjorde provet så fick jag göra det första nu.. Jag förstog ingenting nästan och så dumma frågor!
men får hoppas det gick bra iaf, annars får väl jag också göra omprov.
Pratade med Helen (mentor) på vägen upp till grupprummet, hon följde med och skulle låsa upp, så pratade vi om hur det gick. Och då sa jag att jag alltid hade haft jättesvårt för matte, så hon tyckte det var konstigt att jag fick G i 9an.
Men jag fick extrahjälp där av våran mattelärare Johnny Engvall. Vill tacka honom jätte mycket för att han aldrig gav upp med mig och accepterade inte att jag skulle på IG, så han hjälpte mig med proven och förklarade samma sak om och om igen och hjälpte mig att få G, så det är tack vare honom!

Efter det så gick jag till skolsyster, hela klassen har varit där förutom jag, för tydligen så hade den som var innan mig glömt att säga till. Men jag fick iaf fylla i ett papper om hur jag mår, om jag röker, dricker, hur jag äter och massvis med andra frågor, sen satt vi och pratade om vad jag hade svarat och så fick jag väga och mäta mig, jag är 162 cm lång och väger 49 kg med kläder på, annars utan kläder väger jag 46, och nej jag stog inte naken hos skolsyster utan jag har vägt mig själv hemma haha.

klockan 3 idag så ska jag med mamma till swedbank, vi har tydligen bytt bank så ska registrera mig och aktivera kortet.
Efter det följer nea med mig hem och så äter vi nog mellis innan det är dags för dansen som börjar halv 5,
så vi hörs efter dansen gott folk =)
♦♦♦


Kommentarer
AMANDA - Kläder och skoj.

kul att du vann :)



haha ja återkom om två år ;)

2009-02-12 @ 21:43:10
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0