bär av till åsbro

nu har jag pratat med edvard i telefon, läänge!
Han, jag, laura och Glenn (lauras pojkvän) ska till åsbro och vara där med glenns kompis, nånting att göra iaf. får se om det blir kul..
Så har jag varit ute och rökt så nu är jag lugnare.

Ska snart äta, vet inte riktigt vad det blir men det luktar gott iaf!
och snart kommer edvard hit också, när han kommer. för när han säger snart kan det ta upp till 3 timmar!
Kommer inge skriva nåt mer ikväll så vi hörs imorgon gott folk om jag hinner blogga innan jag åker.
♦♦♦

Kommentarer
Anonym

dom har ju en hemsida, men också en affär i stan, typ vi mc d

2009-02-27 @ 23:16:42
Hanna

hoppas att du får roligt :)

2009-03-01 @ 13:19:58
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0