a mighty heart

Förut kollade jag på film, A mighty heart. Har tänkt att se den länge men sen har jag ändå tyckt att den verkat så tråkig, men där hade jag allt fel
Den var riktigt bra faktiskt och sorglig. Grät en skvätt gjorde jag.
Den borde ni också se.
Det känns som att jag är en bloggare som bara tipsar massa filmer, kanske borde starta en Film Tipsar Blogg också, haha.
Nu har jag precis kommit in efter en promenad med Flisan, gick mot söderhavet och sen pulsade vi över en stor äng, jag som inte har nån kondition, men jag kom över iaf, varm och go!
Vi var ute i 52 min för att vara exakt. Skönt att komma ut, har bara varit inne hela dagen.
Mamma håller på med maten nu, hon kom hem för ett tag se, hon och emanuel har varit i fjugesta om jag inte har sagt det, jag har säkert sagt det.
Jag och alexandra ska äta taco, emanuel ska äta korv med bröd och mamma vet jag faktiskt inte.

Senare kanske jag ska till emma, får se om jag orkar, har faktiskt ingen lust att ens gå ut idag, skönt att vara hemma och slappa också.
Nu är maten klar
hörs sen!
♦♦♦

Kommentarer
AMANA

ja usch jag förstår det :/ vad varesom hände då?

2009-02-16 @ 12:09:26
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0