79

Godmorgon
och förlåååt för jättedålig uppdatering igår.
Men gick hemifrån Mikaela vid halv 2, och så lämnade jag datorn där när jag gick, dum som jag är.
Ja sen när jag kom hem så gick mamma ut med Flisanoch jag var hemma med Emanuel som är sjuk fortfarande. Så hoppade jag in i duschen och tvättade håret innan dansen som började halv 5.
Och så var det ju torsdag också så jag städade, Om ni undrar varför jag städar för att det är torsdag så är det för att vi har haft städdag på torsdagar sen jättelänge tillbaka, Sen vid kvart i 4 kom nea hit, sen åkte vi till dansen.
Gick också och la mig cid 9 igår kväll, vaknade vid halv 1, gick upp och drack vatten, sen somnade jag om igen, vaknade vid 5 och har inte sovit sen dess.

Och vad kan jag säga om den här morgonen?
jo, rent av en SKIT morgon. det är inte såhär jag vill
♦♦♦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0