240209

godmorgon.
Försov mig inte imorse faktiskt, eller inte tekniskt sett...
Jag kom ihåg att jag hoppade upp ur sängen för att stänga av alarmklockan, sen stog jag där och tänkte; "ska jag stå kvar här lite eller gå ut i köket.. Eller ska jag lägga mig i sängen under ett varmt täcke igen?"

Det var inte svårt att övertyga mig själv om att lägga sig i den varma sängen igen var bättre än att gå upp, så då blev det.
Sen kom mamma in och då var jag vaken fortfarande, sen somnade jag om lite då och då och vaknade.
Kom upp 07.20 och då vart det lite bråttom istället, men det gick bra och jag missade inte bussen!
Nu sitter jag i grupprummet och väntar på att backe ska komma. Vi ska ha kinesiska.
Funderar på om jag ens behöver gå på kinesiskan eftersom jag ska sluta där och börja på vett & etikett ist.
Därför att kinesiska är så jäkla svårt att lära sig och så mycket att göra och jag hänger inte ens med, och på vett & etikett har dom dessutom ingen lektion nu på tisdag morgon, på kinesiskan har vi lektion i över 2 timmar, det är jobbigt när man är så trött som jag.
Så ska prata med alla jag behöver prata med idag om att jag vill byta =)
Tänk vad sköönt med sovmorgon på tisdagar OCH fredagar, låter som himmelriket haha, jag älskar ju att sova ^^
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0