090212

godmorgon.
Imorse gick jag upp i tid för en gångs skull och hann äta frukost och välja kläder i god tid också, kändes skönt att slippa stressa också.
Och mamma har ont idag efter magnet röntgen igår, så jag tog med mig emanuel när jag gick till bussen och lämnade han vid sin skola så slapp mamma det.
Nu sitter jag i skolan i grupprummet och väntar på Backe sen när hon kommer ska vi ha administration, nea försov sig så antar att hon kommer runt 11 nån gång.

Igår kväll kollade jag faktiskt på film, det blev American History X, den är så himla bra, jag älskar den.
Kollade bara i exakt 40 min, så får fortsätta kolla ikväll. Se den om ni inte har gjort det, rekommenderar starkt!
skriver lite senare igen, hej så länge!
♦♦♦




 





Bilder från google!
AMERICAN HISTORY X




Kommentarer
Kelly

Hej tjejen! du är vinnare utav AXE deosprayerna, stort grattis! Maila mig så fort du kan med namn+adress till [email protected] så ska jag försöka se till att sponsoren skickar din vinst snarast! kramis Kelly

2009-02-12 @ 10:56:48
URL: http://kellybiddle.se
emma

bästa filmen =)

2009-02-14 @ 22:16:44
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0