090211

Hejsan, nu sitter jag i skolan igen och vi har just nu Branch och produkt kunskap, så vi ska göra klart affischen som vi höll på med för några veckor sen som jag har skrivit i tidigare inlägg, kolla där om ni är nyfikna på vad vi håller på med.
Vi har nu iaf fått tag på olika smycken och lite glittersaker, och skrivit ut alla bilder och frågorna från intervjuen också!

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp dagens outfit igår, men internet la av hela kvällen igår också så kunde inte skriva någonting.
Så himla sur blir jag när det inte funkar, kan inte göra någonting på datorn.
Men kunde iaf skriva klart två uppgifter som skulle ha vart inlämnade för ett tag sen, det var typ en återberättelse om boken "I taket lyser stjärnorna", man skulle svara på frågor och beskriva och sånt där. Andra uppgiften var också i svenska, och det var om "VAD VILL DU MED DINA STUDIER?". Så svarade på ca 10 frågor, och ist för att skriva raka svar så skulle man göra det som en berättelse, det vart ungefär 1 och en halv sida. Hoppas hon nöjer sig med det!

Imorse när vi kom till skolan mötte vi MQ (mentor) som sa att vi skulle in i folkan för rekton hade "tal", han pratade om att det var allt för mycket frånvaro och att många måste skärpa sig i skolan och verkligen visa att man kan ta eget ansvar, han pratade även om kränkning, trakasserier och sådant, och att alla ska hjälpa till så det inte händer på våran skolan, såklart att det inte ska förekomma nån sort av mobbing alls, det vore förjävligt rent ur sagt.
Nu ska vi hitta på MQ och få klister och annat för att kunna göra affischen klar.
♦♦♦

Här kommer bild på GÅRDAGENS outfit;
;

Jeans; BikBok
Munktröja; Beställt från H&M
Svart baslinne; Gina tricot
Jacka; Team Sportia

Kommentarer
alice

fin blogg ;)

2009-02-11 @ 11:22:32
URL: http://ttegebro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0