090209

Godmorgon.
Som sagt, igår åkte vi pulka och hade kul i snön, det enda som inte var kul var att alex åkte på ett hopp, ramlade och spräckte läppen.. Men det gick fort över. Från tårar och ledsen min, till skratt och snöbollskrig =)
Efter det så åkte jag och edvard hem till mig och tog ut Flisan en sväng, sen fixade till håret lite, tog bort den översta tränsen, jätteskönt känns det!
Sen åkte vi till maxi, köpte cigg och träffade Johan och Gunnar. Jag känner mig jättedum, har ätit typ 3 chipspåsar på 2 dagar... Dags att träna eller ut och gå FORT eller nåt. Få bort alla chips haha.
Sov hos edvard också, kollade klart på Mumien 3, började se den hos Csilla i lördags men hann inte se klart den för edvard var tvungen att komma hem. Men den var bra, se den =)
Edvard somnade runt 1 och själv låg jag vaken till 4, kunde inte sova, ville bara ligga hos honom och mysa sista natten.
Så imorse väckte hans pappa oss vid kvart i 7, och dom skulle egentligen ha åkt kl,7 men han försov sig som vanligt ^^. Han sprang upp och klädde på sig, och sen halv 8 var det dags för han att åka tillbaka till stället jag hatar, verkligen hatar!
Så sa hejdå i kanske 10 minuter och jag saknar han jätte mycket redan! hemskt att vara utan den man älskar, jag känner mig typ... tom!

Efter att han hade åkt, så gick jag upp i hans rum, la mig i sängen en stund och bara hade mysigt med mig själv, slumra till lite och sen upp och göra mig iordning till skolan, mötte nea vid utgången så gick vi upp till grupprummet och här sitter jag!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0